Markkinointia käytännössä (M) (5op)
Toteutuksen tunnus: KUVI1-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2023 - 15.12.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.01.2024 - 29.04.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Kulttuurituotanto ja Tulkkaus
- Toimipiste
- Jyväskylän kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Kulttuurituotannon koulutus (AMK)
- Opettajat
- Elisa Vesanen
- Vastuuopettaja
- Elisa Vesanen
- Ryhmät
-
amkKp_s22_JYVamkKp_s22_JYV
- Opintojakso
- KUVI1
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Opiskelija
- Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää, kuinka niitä käytetään.
- Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
- Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen.
- Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.
Suoritustavat
Osallistumalla opintojaksolle
Opinnollistamalla
Hankkeessa
Sisältö
Markkinoinnin lähtökohdat:
- markkinointikanavat
- markkinoinnin suunnittelu
- kv-markkinointi
- markkinoinnin etiikka
- digitaalinen ja some-markkinointi
- markkinointiprojekti.
Aika ja paikka
15.-16.1.2023 Lähipäivä, aloitus
29.1. Webinaari
15.2.-16.2. Lähipäivä
26.2. Webinaari
11-13.3. Lähipäivä
25.3. Webinaari
8.-10.4. Lähipäivä
22.-23.4. Lähipäivä
29.4. Webinaari, päätös
Oppimateriaalit
Kirjallisuus
Artikkelit
Blogit
Videot
Podcastit
Opetusmenetelmät
Verkko-opetus
Lähipäivätyöskentely
Itsenäinen opiskelu
Opintojakso edellyttää osallistumista kampuksella tapahtuvaan opetukseen. Lähiopetusta ei taltioida. Opetusmenetelminä itsenäinen työskentely, ryhmätyöt, lähiopetus, webinaarit. Osallistuminen on pakollista.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa.
Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista.
Opiskelija tietää, mikä on markkinointisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet.
Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia hyvän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia kiitettävän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.