Siirry suoraan sisältöön

Markkinointia käytännössä (M) (5op)

Toteutuksen tunnus: KUVI1-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2023 - 15.12.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.01.2024 - 29.04.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurituotanto ja Tulkkaus
Toimipiste
Jyväskylän kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Kulttuurituotannon koulutus (AMK)
Opettajat
Elisa Vesanen
Vastuuopettaja
Elisa Vesanen
Ryhmät
amkKp_s22_JYV
amkKp_s22_JYV
Opintojakso
KUVI1

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opiskelija
- Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää, kuinka niitä käytetään.
- Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
- Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen.
- Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.

Suoritustavat

Osallistumalla opintojaksolle
Opinnollistamalla
Hankkeessa

Sisältö

Markkinoinnin lähtökohdat:
- markkinointikanavat
- markkinoinnin suunnittelu
- kv-markkinointi
- markkinoinnin etiikka
- digitaalinen ja some-markkinointi
- markkinointiprojekti.

Aika ja paikka

15.-16.1.2023 Lähipäivä, aloitus
29.1. Webinaari
15.2.-16.2. Lähipäivä
26.2. Webinaari
11-13.3. Lähipäivä
25.3. Webinaari
8.-10.4. Lähipäivä
22.-23.4. Lähipäivä
29.4. Webinaari, päätös   

Oppimateriaalit

Kirjallisuus
Artikkelit
Blogit
Videot
Podcastit

Opetusmenetelmät

Verkko-opetus
Lähipäivätyöskentely
Itsenäinen opiskelu

Opintojakso edellyttää osallistumista kampuksella tapahtuvaan opetukseen. Lähiopetusta ei taltioida. Opetusmenetelminä itsenäinen työskentely, ryhmätyöt, lähiopetus, webinaarit. Osallistuminen on pakollista.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa.
Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista.
Opiskelija tietää, mikä on markkinointisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet.
Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia hyvän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia kiitettävän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.

Siirry alkuun