Markkinoinnin lähtökohdat (3op)
Toteutuksen tunnus: KUVI1A-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2023 - 15.12.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.01.2024 - 31.05.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketoiminta
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Avoin AMK
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Opiskelija
- Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
- Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
- Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen.
- Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.
Sisältö
- markkinoinnin lähtökohdat: markkinointikanavat, markkinoinnin suunnittelu, kv-markkinointi, markkinoinnin etiikka, digitaalinen ja some-markkinointi.
Aika ja paikka
18.01.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 1
27.03.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 2
25.04.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 3
16.05.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 4
30.05.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa.
Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista.
Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet.
Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.