Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin lähtökohdat (3op)

Toteutuksen tunnus: KUVI1A-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2023 - 15.12.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.01.2024 - 31.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Avoin AMK
Opettajat
Elisa Vesanen
Vastuuopettaja
Elisa Vesanen
Opintojakso
KUVI1A

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opiskelija
- Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
- Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
- Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen.
- Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.

Sisältö

- markkinoinnin lähtökohdat: markkinointikanavat, markkinoinnin suunnittelu, kv-markkinointi, markkinoinnin etiikka, digitaalinen ja some-markkinointi.

Aika ja paikka

18.01.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 1
27.03.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 2
25.04.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 3
16.05.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 4
30.05.2024 09.00 - 11.30 Ulkopuolinen tila : KUVI1 webinaari 5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa.
Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista.
Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet.
Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.

Siirry alkuun