Siirry suoraan sisältöön

Markkinointia käytännössä (verkko) (5op)

Toteutuksen tunnus: KUVI1-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2024 - 23.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2025 - 31.07.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Kulttuurituotanto ja Tulkkaus
Toimipiste
Paikkaan sitomaton
Opetuskielet
suomi
Paikat
8 - 250
Koulutus
Kulttuurituotannon koulutus (AMK)
Opettajat
Elisa Vesanen
Vastuuopettaja
Benny Majabacka
Ryhmät
Kuve
Kuve
AVOK_V_S24
avoK_v_s24
Opintojakso
KUVI1

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opiskelija
- Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää, kuinka niitä käytetään.
- Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
- Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen.
- Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.

Suoritustavat

Osallistumalla opintojaksolle
Opinnollistamalla
Hankkeessa

Sisältö

Markkinoinnin lähtökohdat:
- markkinointikanavat
- markkinoinnin suunnittelu
- kv-markkinointi
- markkinoinnin etiikka
- digitaalinen ja some-markkinointi
- markkinointiprojekti.

Oppimateriaalit

Kirjallisuus
Artikkelit
Blogit
Videot
Podcastit

Opetusmenetelmät

Itsenäinen työskentely verkkoalustan avulla.
Aloituswebinaari, mikä tallennetaan verkkoalustalle.

Kansainvälisyys

Opintojakso sisältää myös kansainvälistä markkinointia.
Opintojakson voi opinnollistaa sopivilla kansainvälisen markkinoinnin työtehtävillä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson laajuus on 5 op, mikä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa.
Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista.
Opiskelija tietää, mikä on markkinointisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet.
Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia hyvän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia kiitettävän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.

Lisätiedot

Haluatko päästä käsiksi markkinoinnin saloihin? Tämä kurssi tarjoaa sinulle avaimet ymmärtää markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja niiden tehokkaan hyödyntämisen. Opit laatimaan kattavan markkinointisuunnitelman ja hahmottamaan toimenpiteiden kulurakenteen. Riippumatta siitä, oletko vasta-alkaja vai kokenut konkari, tämä kurssi auttaa sinua kehittämään käytännön taitojasi markkinoinnin alalla. Liity joukkoon ja valmistaudu ottamaan askel eteenpäin urallasi!

Opintojakson suorittaminen hyväksytysti edellyttää aktiivista osallistumista lähi- ja/tai verkko-opetukseen.
Opetuskertojen määrä ja ajankohta on etukäteen nähtävillä lukkarikoneessa.

Siirry alkuun