Skip to main content

Markkinointia käytännössä (verkko) (5op)

Toteutuksen tunnus: KUVI1-3016

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.05.2026 - 31.05.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.06.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Kulttuurituotanto ja Tulkkaus
Toimipiste
Paikkaan sitomaton
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 200
Koulutus
Kulttuurituotannon koulutus (AMK)
Opettajat
Elisa Vesanen
Vastuuopettaja
Benny Majabacka
Opintojakso
KUVI1

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opiskelija
- Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää, kuinka niitä käytetään.
- Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
- Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen.
- Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.

Suoritustavat

Osallistumalla opintojaksolle
Opinnollistamalla
Hankkeessa

Sisältö

Markkinoinnin lähtökohdat:
- markkinointikanavat
- markkinoinnin suunnittelu
- kv-markkinointi
- markkinoinnin etiikka
- digitaalinen ja some-markkinointi
- markkinointiprojekti.

Oppimateriaalit

Kirjallisuus
Artikkelit
Blogit
Videot
Podcastit

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa.
Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista.
Opiskelija tietää, mikä on markkinointisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet.
Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia hyvän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia kiitettävän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.

Go back to top of page