Siirry suoraan sisältöön

Brändäys ja myyntitaidot (verkko) (5op)

Toteutuksen tunnus: KUVI3-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2025 - 31.12.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.05.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Kulttuurituotanto ja Tulkkaus
Toimipiste
Paikkaan sitomaton
Opetuskielet
suomi
Paikat
8 - 250
Koulutus
Kulttuurituotannon koulutus (AMK)
Opettajat
Johanna Muhonen
Elisa Närhi
Vastuuopettaja
Johanna Muhonen
Ryhmät
Kuve
Kuve
amkKmV_s24_PKS
amkKmV_s24_PKS
amkKmV_s24_TRE
amkKmV_s24_TRE
Opintojakso
KUVI3

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opiskelija
- Ymmärtää brändin merkityksen, vaikutuksen ja lähtökohdat.
- Tuntee myynnin ja vaikuttamisen perusperiaatteet ja toimintatavat.
- Osaa toimia erilaisissa neuvottelu- ja myyntitilanteissa.
- Osaa hyödyntää digitaalisen viestinnän kanavia myynnin näkökulmasta.

Suoritustavat

Osallistumalla opintojaksolle
Opinnollistamalla
Hankkeessa

Sisältö

- johdanto brändäykseen, mielikuvamarkkinointiin ja vaikuttamiseen
- myynnin perusteet ja vuorovaikutusosaaminen
- brändinhallinta, riskien hallinta, kriisiviestintä
- myyntitilanteet, neuvottelutaidot ja kaupan lukkoon lyöminen
- yritysyhteistyöprojekti
- somevideon tekeminen myynnin näkökulmasta.

Oppimateriaalit

Kirjallisuus
Artikkelit
Blogit
Videot
Podcastit

Opetusmenetelmät

Verkko-opetus
Itsenäinen työskentely

Opetusmenetelminä itsenäinen työskentely, ryhmätyöt, webinaarit.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Tämän opintojakson voi opinnollistaa, mikäli työtehtävät vastaavat opintojakson sisältöjä ja tavoitteita.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 op=27h/opiskelua

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelijan osaaminen brändäyksen ja myyntitaitojen eri menetelmistä on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa.
Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa brändäyksen ja myyntitaitojen erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista.
Opiskelija tietää, mikä on bdrändi- ja myyntisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet.
Opiskelija tarvitsee vielä tukea brändäyksen ja myyntitaitojen suunniteluun ja toteuttamiseen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin brändäyksen ja myyntitaitojen eri menetelmät ja toimintatavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa brändäyksen ja myyntitaitojen erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia hyvän brändäys- ja myyntisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändäystä ja myyntiä hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi brändäyksen ja myyntitaitojen eri mentelmät ja toimintatavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa brändäyksen ja myyntitaitojen erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia kiitettävän brändäys- ja myyntisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändäystä ja myyntiä kiitettävästi.

Lisätiedot

Opi hallitsemaan brändin voima! Tällä opintojaksolla pureudut brändin merkitykseen, vaikutuksiin ja perusteisiin. Opit myynnin ja vaikuttamisen perusteet sekä erilaisten neuvottelu- ja myyntitilanteiden hallinnan. Lisäksi hyödynnät digitaalisen viestinnän kanavia myynnin näkökulmasta. Olit sitten brändityön, markkinoinnin tai myynnin ammattilainen tai vasta-alkaja, tämä opintojakso tarjoaa sinulle arvokasta oppia. Liity mukaan ja vahvista osaamistasi!

Opintojakson suorittaminen hyväksytysti edellyttää aktiivista osallistumista lähi- ja/tai verkko-opetukseen.
Opetuskertojen määrä ja ajankohta on etukäteen nähtävillä lukkarikoneessa.

Siirry alkuun