Brändäys ja myyntitaidot (verkko) (5op)
Toteutuksen tunnus: KUVI3-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2025 - 31.12.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.01.2026 - 31.05.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Kulttuurituotanto ja Tulkkaus
- Toimipiste
- Paikkaan sitomaton
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 8 - 250
- Koulutus
- Kulttuurituotannon koulutus (AMK)
- Opettajat
- Johanna Muhonen
- Elisa Närhi
- Vastuuopettaja
- Johanna Muhonen
- Ryhmät
-
KuveKuve
-
amkKmV_s24_PKSamkKmV_s24_PKS
-
amkKmV_s24_TREamkKmV_s24_TRE
- Opintojakso
- KUVI3
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Opiskelija
- Ymmärtää brändin merkityksen, vaikutuksen ja lähtökohdat.
- Tuntee myynnin ja vaikuttamisen perusperiaatteet ja toimintatavat.
- Osaa toimia erilaisissa neuvottelu- ja myyntitilanteissa.
- Osaa hyödyntää digitaalisen viestinnän kanavia myynnin näkökulmasta.
Suoritustavat
Osallistumalla opintojaksolle
Opinnollistamalla
Hankkeessa
Sisältö
- johdanto brändäykseen, mielikuvamarkkinointiin ja vaikuttamiseen
- myynnin perusteet ja vuorovaikutusosaaminen
- brändinhallinta, riskien hallinta, kriisiviestintä
- myyntitilanteet, neuvottelutaidot ja kaupan lukkoon lyöminen
- yritysyhteistyöprojekti
- somevideon tekeminen myynnin näkökulmasta.
Oppimateriaalit
Kirjallisuus
Artikkelit
Blogit
Videot
Podcastit
Opetusmenetelmät
Verkko-opetus
Itsenäinen työskentely
Opetusmenetelminä itsenäinen työskentely, ryhmätyöt, webinaarit.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Tämän opintojakson voi opinnollistaa, mikäli työtehtävät vastaavat opintojakson sisältöjä ja tavoitteita.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 op=27h/opiskelua
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelijan osaaminen brändäyksen ja myyntitaitojen eri menetelmistä on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa.
Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa brändäyksen ja myyntitaitojen erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista.
Opiskelija tietää, mikä on bdrändi- ja myyntisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet.
Opiskelija tarvitsee vielä tukea brändäyksen ja myyntitaitojen suunniteluun ja toteuttamiseen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin brändäyksen ja myyntitaitojen eri menetelmät ja toimintatavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa brändäyksen ja myyntitaitojen erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia hyvän brändäys- ja myyntisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändäystä ja myyntiä hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi brändäyksen ja myyntitaitojen eri mentelmät ja toimintatavat ja tietää kuinka niitä käytetään.
Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa brändäyksen ja myyntitaitojen erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat.
Opiskelija osaa laatia kiitettävän brändäys- ja myyntisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändäystä ja myyntiä kiitettävästi.
Lisätiedot
Opi hallitsemaan brändin voima! Tällä opintojaksolla pureudut brändin merkitykseen, vaikutuksiin ja perusteisiin. Opit myynnin ja vaikuttamisen perusteet sekä erilaisten neuvottelu- ja myyntitilanteiden hallinnan. Lisäksi hyödynnät digitaalisen viestinnän kanavia myynnin näkökulmasta. Olit sitten brändityön, markkinoinnin tai myynnin ammattilainen tai vasta-alkaja, tämä opintojakso tarjoaa sinulle arvokasta oppia. Liity mukaan ja vahvista osaamistasi!
Opintojakson suorittaminen hyväksytysti edellyttää aktiivista osallistumista lähi- ja/tai verkko-opetukseen.
Opetuskertojen määrä ja ajankohta on etukäteen nähtävillä lukkarikoneessa.